22 juni, 2020

Nyhetsbrev openstretch.se

Eftersom flera mailat mig och utskicket strulade lite delar jag det 1:a nyhetsbrevet här:



Ha det bra!

-Henrik


Uppdatering 23 juni:

Det är flera som meddelat mig att de registrerat sig för nyhetsbrevet men inte fått något bekräftelse trots att information visas om att ett mail skickats ut. Jag har använt en extern programvara och skickat ut nyhetsbrevet och det verkar inte fungera.

Vill du vara med på nyhetsbreven framöver? Registrera dig för ett konto på openstretch.se så kommer du med på sändlistan. Det är fritt, vi delar inte vidare din mailadress och du behöver självklart inte spela med openstretch.se för att få tillgång till nyhetsbrevet.


openstretch.se








6 kommentarer:

  1. Det är svinkul att läsa om sådana här teorier.

    SvaraRadera
  2. Hej Henrik!

    Pedagogisk text med en lättläst och god ton. Du har inte funderat på att skaffa ett grafiskt verktyg för bildredigering? Det är lite dålig upplösning på dina bilder och de kan förbättras i exempelvis Illustrator.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Johan! Tack för dina snälla ord och för ditt tips! Jag förstår vad du menar, den grafiska biten är en viktig del av intrycket.

      Jag är dock bara en "privatperson" som skriver för att jag tycker om att lära mig nya saker, till skillnad från anställda vid travtidningar som har skrivandet och travet som sin sysselsättning. Min tanke är också att andra kan inspireras av mina idéer och utvecklar dem till sina egna. Kanske skapar något proffs snyggare bilder...

      Jag har tänkt att jag satsar på korta nyhetsbrev som innehåller en personlig vinkling. Jag förstår av det svala intresset från ex spelare som jag tidigare haft mycket kontakt med att de som redan kan allt om spelteori och reducering inte gillar mina texter. De är nog för basala. Men jag har siktat in mig på en ny målgrupp som varit positiv och det är de som inte har så mycket erfarenhet av travreducering.

      Radera
    2. Hej Henrik! Det är enklare än du tror att skapa snygga illustrationer med rätt installerad programvara. Men det var ett bra brev och jag förstår din prioritering. Jag ser fram emot nästa brev i min inkorg.

      Radera
    3. Ok, jag funderar vidare runt grafiken! Tack!

      Radera