25 april, 2020

Spela som proffsen utan att reducera bort dig.

Vad skulle du göra om du blev ensam vinnare på V75?


Idag är det jackpott på V75 och jag tänkte bara tipsa igen om det nya gratisprogrammet för vanliga travspelare.

Skapa ett konto här: openstretch.se

Åby har open stretch, missa inte chansen att prova spela med nya openstretch.se

***


För några veckor sedan frågade min kompis mig om vi inte skulle försöka ta ett omtag och göra klart openstretch.se - vårt gratisprogram som är tänkt att passa vanliga travspelare.

Jag vet att nästan alla vanliga travspelare är stolta över hur mycket de kan om travhästar och kuskar. De förstår hur travlopp ska analyseras, diskuteras och allt det där.

Travspelare är nämligen kunskapsspelare.

Det är kunskap och spänning som gör travspelet så unikt för vanliga människor med vanliga yrken.

openstretch.se är till för att vanliga travspelare ska kunna få en överblick över startlistorna. Det är också till för att vanliga travspelare ska känna att de har kontroll över de val vi gör.

Vi hoppas att ni som följer utvecklingen av openstretch.se med tiden kommer att känna att det här gratisprogrammet hjälper vanliga ATG-spelare att få större kontroll, mer kunskaper och över tid ett bättre resultat.

Testa själv! Registrera ett konto och titta på startlistorna.
Visst är det ett bra sätt att få en överblick?

Testa att lämna in ett system om du vill, det kanske är just med openstretch.se idag på Åbys open stretch du kommer ha den där dagen då allt gick rätt?




Lycka till idag med V75 och ta hand om er!

-Henrik


ps. jag har sett att jag får flest läsare från Google och Facebook numera. Jag vill bara tipsa om att du kan följa mig på Twitter @openstretch och om det är något du vill diskutera, skicka bara ett DM så svarar jag så snart jag kan.


----------------------

OBS: Programmet är i ett utvecklingsstadie. Detta är en testversion där vi valt att inte lägga in all funktion vi testat och har färdig - vi byter ut funktioner fram och tillbaka just nu för testa olika processer. Om spel sker via ATG.se så är det upp till användaren att kontrollera så inlämnad fil stämmer. Hör gärna av er om ni testar och berätta vad ni tycker, och om ni hittar några uppenbara fel som vi missat. Vi kommer inte ha tid att ta emot tips på funktion mm - listan med färdiga funktioner och spelstöd som nu ska läggas in och testas är redan nu alltför lång för detta kompisprojekt! 
----------------------









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar